رییسی در شبکه سه سیما:
مشوق نقادها بودم نه تهدیدکننده آنها

سفر انتخاباتی سید ابراهیم رییسی به ایلام
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از روزی که تصمیم گرفتمدر انتخابات شرکت کنم ـ 20 فروردین 96 ـ در آستان قدس حضور نیافتم تا آن آستان پاکبماند.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی در برنامه پاسخبه سوالات جوانان که از شبکه سه سیما پخش شد، گفت: بنده سعی کرده ام از آغاز فعالیتهای انتخاباتی مقید به اخلاق باشم، اما به بنده اتهام می زنند که برای تبلیغاتانتخاباتی به مردم نبات داده ام، بنده حتی در روز ولادت حضرت امیر (ع) سخنرانیکردم که در آن مجلس 50 دوربین وجود داشت اما تلاش کردم شان اهل بیت را حفظ کنم وتبلیغاتی صحبت نکنم.
ادامه مطلب یادداشت روز دکتر مهدوی از نکات دومین مناظره و جمعبندی آن...
ما را در سایت یادداشت روز دکتر مهدوی از نکات دومین مناظره و جمعبندی آن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 ساعت: 2:29